Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oppas huis zomer 2012

  • gerrit

    wij, echtpaar en zoon van 14 zoeken voor de zomerperiode een oppas huis in frankrijk. locatie nader te bepalen.

    indien mogelijk nemen we onze lieve hond mee. Tuinonderhoud geen enkel bezwaar.

    metvrgr

    Gerrit en Jolande

  • Savannah

    Beste Gerrit en Jolande,

    Ik reageer op jullie advertentie op Bourgondie.startpagina.nl. Ik weet niet of jullie nog op zoek zijn naar een oppas voor de zomer periode, maar niet geschoten is altijd mis!

    Ik ben Savannah, 20 jaar en tweedejaars American Studies student aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Daarnaast woont mijn familie in de buurt van Amsterdam, waar ik de weekenden en vakanties doorbreng.

    Ik zou het fantastisch vinden om de zomer te kunnen doorbrengen in Frankrijk! Tuinonderhuid is geen enkel bezwaar.

    Mochten jullie nog interesse hebben, dan stuur ik graag een langere motivatiebrief, maar aangezien de advertentie niet heel veel vraagt, dacht ik het verstandiger eerst een korter berichtje te sturen.

    In afwachting van jullie reactie. Met vriendelijke groeten,

    Savannah